Söndag

publicerat i Allmänt;
Söndag 16 maj 2021

Så var årets Let’s Dance över. Och vilken säsong! Wow vilka prestationer och vilka två fantastiska finalister! Det har varit mycket värme och mycket hjärta i år. Även från domarna. Och andra får tycka vad de vill men jag tycker att Petra och David gjorde det bra! Jag klarade inte av att rösta på någon av paren, de var ju lika bra fast på olika sätt :-)


Zlatan...är skadad och missar EM. Jag tror Sverige klarar sig lika bra/dåligt utan honom. Men vad vet jag? Min yngste son skulle nog skruva på sig och protestera om han läste min åsikt. Jag är, med förälders rätt, pinsam ibland. ;-)

Egentligen skulle jag vilja skriva om allvarligare och djupare saker men kroppen säger ifrån. Den värker. 

(null)De är på gång de ljuvliga gullvivorna. Bilden är från förra året. Lite mer sol så kommer de att slå ut. :-) 

Gå varsamt på vår jord

Dela kärleksfulla ord

<3

Tillönskar Dig en fin ny vecka! 

Vi närmar oss pingst. 

Hoppfullheter

♥️

Taggar: #söndag#letsdance#zlatan#pinsam#gullvivor;

Kommentera inlägget här :