Lucka 1

publicerat i Allmänt;
Onsdag 1 december 2021

Lucka 1
(null)
<3

(null)
Jag gillar den här bilden extra mycket eftersom den har det där lila ljuset som man kan ana i november. :-)

Välkommen december! <3

(null)
Nu byts hösten mot vintern :-)

Från och med idag gäller vaccinationspass vid större evenemang inomhus. Om detta, kränkning eller inte, frihet eller inte, tänker jag: 
Vi har i vårt land FRIHET att välja.
Med alla val följer konsekvenser. Frihet att göra val innebär också ANSVAR. Personlig frihet. Personligt ansvar. 
Alla har sina tankar och åsikter, men ansvaret för sina val kommer ingen ifrån. 

Nu är jag hemma efter tandläkarbesöket. Med sned mun och svullen kind. Som om jag hade en uppblåst ballong där. Jag ser inte riktigt klok ut. Och aldrig har jag haft så ont under en behandling. Trots mängder med bedövning. Till slut släppte tandresterna, de med besvärliga rötter…fy sjutton vilken kamp! Och snart släpper bedövningen…:-(
"Det kan blöda lite", sa tandläkaren. Ha ha…"lite"? Jo jo…:-)

Södra Sverige verkar ha ett rejält snöoväder. Var försiktig om du bor där! 

Aldrig är man väl så hungrig som när man inte får äta? En timme kvar…;-)

Var rädd om Dig! 

Läkning
♥️

Taggar: #höst#vinter#december#tandläkare#kamp#ont#luckaett#vaccinationspass#frihet#ansvar;

Kommentera inlägget här :