Allt är inte grått

publicerat i Allmänt;
Fredag 24 september 2021

(null)
Jag känner det i hela mig: Jag måste ut och röra på mig! Det får bära eller brista med värken…Jag hänger med på hundpromenaden. Höstens skönhet gör mig nästan yr :-)

(null)

Nu släpps vi snart fria…alla restriktioner tas bort. Men det skadar ju inte att vi fortfarande visar hänsyn mot varandra :-)

(null)
"Näsor" :-) Jag har inte sett dem i den här röda färgen förut. 

Igår skedde plötligt ett "mirakel" på isen i stadens hockeyarena. Laget vände mot svenska mästarna och vann med 6-4! Hm..man ska aldrig ge upp hoppet! :-D Vare sig det var en tillfällighet eller en trend, så var det "otroligt" just då! 

(null)
En bänk att vila på. Allt är inte grått om man kollar noga. Stenarna t ex. :-) Alderholmen. 

(null)
Och där står hon Hon vars namn jag glömt och inte hittar när jag googlar…

(null)
Vacker <3

Efter regnig och blåsig natt blev det uppehåll och ganska stilla. Ingen sol men ljusare ändå. Prognosen säger soligare väder i helgen. Det behövs. Vi behöver solljuset, så mycket vi bara kan få. Eller hur? 

(null)
Vildvinet. Wow! <3

(null)
Gävle strand. Inga båtar i gästhamnen längre…det är höst. Vila. 

Det blev visst fredag igen ;) 
Tillönskar Dig en finfin helg. Må solen på dig skina. <3

Kärlek
♥️

Taggar: #alltärintegrått#höst#promenad#alderholmen#restriktionerna#helg#vildvinet;

Kommentera inlägget här :