Käraste minnena

publicerat i Allmänt;
Måndag 20 september 2021

Rensningarna i skåp och lådor fortsätter. Jag har så många pärmar med "minnen". De käraste är de med teckningar och hälsningar från sönerna. Men också från min tid inom barnomsorg och skola. Det är som att öppna en personlig skattkista. :-)

(null)
Pärlplattorna. <3

(null)
Konstverken <3

Det här är det jag visar idag. Kommer att skriva mer och visa mer senare. Ett av mina favoritämnen/intressen har länge varit barns skapande. Barns berättande i ord och bild. Det är så givande och lärorikt. <3

Men idag måste jag hushålla med krafterna. Är inte på topp precis men det går an. :-)

Var rädd om Dig och varmt välkommen åter! <3

Kreativitet
❤️

Taggar: #käraste#minnena#barnsbilder#skapande#berättelser;

Kommentera inlägget här :