Slutsatser

publicerat i Allmänt;
Torsdag 30 september 2021

Balder nosar i mitt hår. Det doftar något nytt. Sen nyser han….jag har varit hos frissan ;-)

Politiker och journalister på "högersidan" var snabba med att dra slutsatsen att explosionen i Göteborg var relaterat till kriminella gäng och då drog men igång hela "apparaten": "vi måste stoppa våldet", "högre straff och starkt begränsad invandring", "allt är Löfvens fel" osv….sen blev det tyst…en "rättshaverist, en man, är anhållen i sin frånvaro på sannolika skäl misstänkt för dådet…"inget gängrelaterat" säger polisen…
Det blev så tyst…
Jag tror inte att man vinner väljare på att dra förhastade slutsatser. Det blir ju bara pinsamt. 

(null)
Solrosen har besök av en "arbetare" :-)

Magdalena Andersson. Jag tror att hon kommer att bli en bra partiledare. Hon kommer säkert komma med en del förslag och beslut som jag ogillar, men hon är kompetent, intelligent och bestämd. Jag tror att hon är en person att lita på. Det återstår att se om det stämmer…

(null)
Höstliga skönheter

Sista september. Oktober på ingång. Här är det mulet. Ett kompakt molntäcke har parkerat över oss. Det är som det är och det blir som det blir. 

(null)
:-)

Kärlek
♥️

Taggar: #förhastade#slutsatser#frissan#partiledare#solros;

Kommentera inlägget här :