Varandet

publicerat i Allmänt;
Fredag 28 januari 2022
Karl och Karla har namnsdag

Januari går mot sitt slut. Jag tror att jag kommer att minnas januari som "solig, blåsig och isig"…

(null)
Tulpan i slutskedet. Skönhet. 

(null)
<3

Aktuellt:

Jag har alltid varit emot kärnkraften. Demonstrerat mot och röstat nej. Har aldrig förstått varför man byggde kärnkraftverken innan man löst avfallsfrågan. Det är lite av: "det ordnar sig nog med is bara vi har skridskor", över det hela. Nu har regeringen sagt ja till slutförvar av bränslet. I Forsmark. Experterna tycker olika. Kan olika. 

Jag känner bara: är detta verkligen rätt att göra??? Eftersom jag inte vet får jag lita på det som sker…

(null)


Tillönskar Dig en fin helg!! Vare sig du jobbar eller har annat "måste-göra". Eller är ledig. 


(null)
<3  (Från Facebook)

Varandet…ibland måste vi få bara Vara. Eller hur? 

Fridfullhet
♥️

Taggar: #varandet#kärnkraft#avfallet#tulpaner;

Kommentera inlägget här :