Dagens

publicerat i Allmänt;
Tisdag 7 juni 2022
Punkens dag :-)
Solen gick upp 03.25 och den går ner 22.18 :-)
Robert och Robin har namnsdag


(null)
Solnedgång i går kväll. 
Ja, men "glad midsommar"då! Som kungen sa i sitt nationaldagstal igår…"För Sverige, i tiden"? Nja…. :-D 

Och i tiden är det politisk cirkus. Kan vi få lite frid nu? Troligen inte. Kära nån, det är snart val. 
En Boris i England och en Morgan i Sverige sitter kvar. Så är läget. Punkt. 

Till politikerna och alla väljare:

(null)

(null)

     Fick fjärde vaccinsprutan idag. Nu hoppas jag att det tar lång tid innan det är dags för nästa…helst aldrig mer…är så less på pandemin. Må alla virus dö ut! (Nej, jag vet, det kommer att komma nya…)

(null)
Den här prakten gör mig lycklig <3 Och tacksam. 
(null)
Humlorna älskar dessa blommor :-)

Jag medger gärna att jag blir glad varje gång jag ser humlor eller bin. De är ju allt färre…
Det som oroar mig är att jag ser så få fjärilar…det är allt sällsyntare besök av dem här. Jodå, vi har blommor för dem men…

Soligt och varmt och en sval, skön vind.  Sommar <3

Ta hand om Dig! 

Sommar
♥️



Taggar: fjärde#sprutan#boris#morgan#politiskcirkus#frid;

Kommentera inlägget här :