Igår och idag

publicerat i Allmänt;
Lördag 19 mars 2022

Supportens dag!! 
Alltså min makes och mina söners dag! :-D
 

(null)
Nattens fullmåne. Hon lyste verkligen upp hela gården :-) 

Efter en kall natt kom en varm dag. Tacksam. :-) Isen krasar under våra skor, gräsmattan tittar fram alltmer. Vi går ner till sjön. Idag är himlen blå. 

(null)
Igår… och…..idag :-)

"Vi har varit ute"….säger jag till Balder som sitter vid ytterdörren och liksom bara "hänger" med huvudet….ahhh, jag anar något…det måste finnas någon löpande tik därute någonstans….

(null)
"Ni förstår inte"….:-(  Ledsen Balder…eller sur? <3

Dagens solrosor:
(null)
Även idag från Österbybruk augusti 2016. Till Ukrainas ära. <3

När Magnus Uggla fick frågan om sitt åldrande av Carina Bergfeldt igår svarade han bl a: "att jag krackelerar i fejset gör mig inget men minnet, att inte minnas svar på frågor som man egentligen kan, det är jobbigt." (Citatet är inte ordagrant men andemeningen stämmer)
Jag håller med dig, Magnus! 

I kväll börjar Let’s Dance igen. Jag ser framemot att se framförallt Marie Mandelmann. <3

Men innan dess så är det hockey. Bortamatch så jag och Balder får ha make respektive husse kvar hemma ;-)

Längtar efter att det ska bli mer vår. Varmare. Det är så många drömmar och projekt som inte kan genomföras ännu. Tålamod, sa Bill. Tålamod, sa Bull. Suck…;-)

Hoppas solen skiner på Dig! 

Värme
♥️

Taggar: #igår#idag#fullmånen#magnusuggla#ålderdom#minne#balder#drömmar#solrosor;

Kommentera inlägget här :