Kämpaglöd och Växtkraft

publicerat i Allmänt;
Tisdag 27 september 2022
Riksmötets öppnande

Nu när det gått en tid och man fått smälta att det som skett har skett, känner jag att kämpaglöden börjar komma tillbaka. Kampen för medmänsklighet, frihet , fred och öppenhet. Jag lånar andras ord:
(null)
<3
Ett rum för fred…

(null)
:-)

(null)
<3
När dumheten, okunskapen, rasismen, faktaresistensen, rädslan, lögnerna och konspirationsteorierna får råda då måste vi så frön av kärlek, medmänsklighet, förnuft, tillit, tro…
Det man fokuserar på växer, det man delar växer <3

Det är höst. Skön och vacker höst. Under promenaden ser jag skönheten och växtkraften. 
(null)
<3
(null)
<3
(null)
Och titta, några Blåeld blommar ännu <3 Blått och gult i samverkan med Renfanan :-) (null)Vackrast av alla just nu är Vildvinet. :-)

En med stor kämpaglöd är Nilla Fischer. Nu slutar hon i landslaget. All heder till henne. Till henne som fotbollsspelare och som person! Tack! :-)Du är en legend. :-)
(null)
Jag glömmer aldrig hennes tal på fotbollsgalan 2018. Så starkt! <3 (foto från Fb)

Allt gott önskar jag Dig kära läsare! Välkommen tillbaka! <3

Växtkraft 
♥️

Taggar: #kämpaglöd#växtkraft#legend#nymåne#attsåfrön;

Kommentera inlägget här :