Tack

publicerat i Allmänt;
Torsdag 15 september 2022

(null)
Makens foto från tidiga morgonpromenaden idag. 
  (null)
Månen :-)

Jag kommer sakna dig, Magdalena Andersson! Det kändes tryggt och seriöst med dig som statsminister.  Och jag är orolig för framtiden…Och Annie? Ja, hennes mod att säga ifrån och ifrågasätta högerextremisternas rasism. Det kommer jag att sakna. Förhoppningsvis kommer hon och hennes familj få det lugnare och tryggare omkring sig nu. De hot och det hat hon utsatts för är fruktansvärt. 
Två starka kvinnor…som behövs i dagens politik…
Nåväl, Magdalena blir kvar som partiledare. Oppositionsledare. :- 

(null)

Igår startade ett av mina favoritprogram igen: "Vem tror du att du är"? Så många överraskningar för deltagarna, så många intressanta öden. Livet har varit hårt i vårt land…i fattigdomens Sverige. Lärde mig ännu mer om samernas hårda tillvaro, i och med Börje Salmings släkthistoria. Rekommenderar programmet varmt! :-)

(null)
:-)

(null)
Nu har regnet slutat smattra mot rutan. Solen tittar fram. 

Och Du tittade in här, tack för det! Allt gott önskar jag Dig! 

Tack
♥️

Taggar: #morgon#måne#starkakvinnor#tack#mod#korv;

Kommentera inlägget här :