Andas

publicerat i Allmänt;
Fredag 3 februari 2023

Andningens dag

Varför då?  Andas gör man så länge man lever, ju…jo, självklart. Stress och krav och oro gör att många av oss andas "fel". På ett spänt sätt vilket är jobbigt för kroppen. Jag har fortfarande nytta av djupandning som jag lärde mig på yogan. :-)

 
(null)
Den var så söt så jag bara "måste" dela den :-)

(null)
Mina senaste tulpaner är så speciella. Eller hur? :-)

Jag djupandas ofta idag som lindring när fibromyalgivärken sätter i som värst. Värken finns kvar men det lindrar lite. :-)

Skummar igenom nyheterna. Eländes elände. En rubrik får mig att haja till: "Nu ska Johan Pehrson göras om till en tjejmagnet"….det var ju så dumt så att det var kul! :-D

Jaha, i morgon börjar programmet som ingen gillar men som många gör det iallafall…;-) Det är också programmet som "ingen" ser men som många gör ändå…:-)

Än så länge är det fredag och jag tillönskar Dig en fin helg! Unna dig något du tycker om, vare sig du jobbar eller är ledig. 
Andas
In 
Ut
Stilla en stund

Andas
♥️



Taggar: #andas#djupandas#mello#tjejmagnet#tulpan;

Kommentera inlägget här :