Snöglitter

publicerat i Allmänt;

Söndag 22 januari 2023

(null)
Sjön idag. Naturen vilar.

Idag är det riktigt kallt. Sol och snökristaller. :-)
(null)
Det är svårt att få med skönheten i snökristallerna på foto. Men glittret syns i alla fall. :-)
(null)
Vackert! :-)
 

Berörd. Kan man bli annat än starkt berörd av Jon Henriks berättelse om sitt liv? Trots att jag läst hans bok och visste en hel del redan innan programmet, berördes jag djupt. Att människor, barn och vuxna, kan vara så grymma?! Jag tror inte på någon "djävul" som lockar till sig oskyldiga varelser men jag tror att vi alla kan välja mellan goda och onda handlingar. Undantag är sjukdomar eller skador i hjärnan. Att man kan hata någon som man uppfattar som "annorlunda" pga av hudfärg eller sexuell läggning t ex, är ju något som t o m blivit politiskt rätt… Hatet bryter ner oss…gör oss rädda och sårbara och öppna för mörka, manipulativa krafter…

Jon Henrik fann sin styrka och med den framgång via musiken. Jojken. Underbart! <3

(null)
Kärleken… den finns där hela tiden, överallt och den viskar: välj mig. <3

Tillönskar Dig en fin vecka. 
Sköt om Dig! Lyssna på Ditt hjärta. 
Solen går upp för Dig i morgon också! 
Välj kärlek. <3

Kärlek
♥️


Taggar: #snöglitter#snökristaller#jonhenrik#ondska#kärlek#jojk#lyssnapåditthjärta;

Kommentera inlägget här :