Vinterväder?

publicerat i Allmänt;
Söndag 8 januari 2023
Har tvåbenta vänner och en fyrbent vän som fyller år idag. Grattis och hurra till dem! <3
 

Vinterväder? 
(null)
Så här växlar det hela tiden…:-(

Jag håller på att deppa ihop…inte pga vädret utan för att tandvärken är tillbaka…nu återstår inget annat än att dra ut den…:-( Har man fibromyalgi är man "van" vid att ha ont i kroppen men den tandvärk jag haft under 5 månader är det värsta jag varit med om…

Väder och tandvärk…har jag inget trevligare att skriva om? 
Nja….:-) Våra förkylningar är "bättre", alltså på väg bort :-)

Såg du Lars Lerin på Stjärnorna på slottet igår? Om inte, gör det! Man mår så gott av att höra honom berätta. Även om mycket är tragiskt så lurar hans speciella humor därunder hela tiden. Underbart! :-)

Frida Karlsson vann Tour de Ski idag. Men till vilket pris? I mål kollapsade hon totalt…hon mår bra nu, men hu så obehaglig situation…

Julen är nerpackad i sin kartong men stjärnorna får vara kvar en tid till. Både den vita och den röda amaryllisen visade sig ha en tredje stängel med knopp så nu väntar vi blommor igen. :-)
Har du julen kvar? Väntar du till Tjugondag Knut? 

(null)
Amaryllisknopp. Överraskande. Tacksam. <3

En ny, "hel" vecka ligger framför oss. Jag tillönskar Dig en riktigt fin vecka! 
Kom ihåg att Du är Värdefull! 

God fortsättning på 2023
♥️

Taggar: #grattis#växlandevinterväder#amaryllisknoppar#julenikartong#fridaskollaps;

Kommentera inlägget här :