Magisk

publicerat i Allmänt;
Söndag 12 mars 2023

Vaknar till solig söndag. Och till en liten kille som inte mår så bra. Barnbarnet är ordentligt förkyld. Igår var han en pigg solstråle som ändrade om i lådor och skåp i köket. Bland annat. ;-) 
Vi fick "låna" honom medan hans föräldrar och storebröder var på Mellofinal. :-)
(null)
Allt måste undersökas :-) Och pekas på. "E de?" Säger ettåringen och man svarar många, många gånger. Och så får man det där underbara leendet tillbaka. Om och om igen. Älskar dig, gullunge! <3

Mello:
Att Loreen skulle vinna, ja, det var en självklarhet. I alla fall i mina öron. Hon är så magisk denna tjej. Något utöver det mesta. Det gillar jag. Hur det går sen, det vet ingen…
Jag är mest lättad över att spektaklet är över, så man slipper alla som "måste" kommentera att mellon är "skit" och de har minsann inte tittat på "skiten" på 15 år, men nog vet de att alla låtarna är "skit"…??? Jaha???

(null)
Vinter ute. Inne blommar blåbärsriset :-)

Nu har familjen varit och hämtat Noah. En piggare unge nu efter att ha sovit flera timmar. Kul att träffa hela familjen! <3

Följande dök upp på Fb. Kände att den vill jag dela här:
(null)
Stark igenkänning där för min del :-D

Tillönskar Dig en riktigt fin och bra vecka! 


Magi
♥️

Taggar: #magisk#loreen#gullunge#barnbarn#helafamiljen#blåbärsblom;

Kommentera inlägget här :