Snökanter

publicerat i Allmänt;
Måndag 13 november 2023

Vaknar till en vit värld. Min lilla vrå av världen har fått snö som ligger kvar på marken. Det är vackert. 
(null)
Tillvaron har fått snökant :-)
     

(null)
Snön dekorerar :-)

(null)
Vackert mot det faluröda :-)

(null)
Inte vinterbonad bostad. 

Förutom fotboll såg jag på "Vem bor här?" igår. Gillar det programmet men är dålig på att gissa rätt. Har du sett programmet? Såna otroligt intressanta hem! Olika stilar. Olika smak. 

(null)
Se! Ljuset! :-)

Dagens ljus
tänder jag för de spädbarn som dött på sjukhus i Gaza pga brist på bränsle och vatten. Detta är så grymt så jag har inte ord…

(null)
Ljuset. Och ser du att trädens grenar bildar ett hjärta? <3

Dagens ord
"Åldrande händer om vi har tur, 
det betyder att jag fortfarande lever."
-Cindy Crawford -

Ta hand om Din kropp och Din själ! På det sätt som är bäst för Dig. <3

Kärlek
♥️







Taggar: #snö#snökanter#ljuset#vackert#tändaljus#kriget;

Kommentera inlägget här :