Ofattbart oansvarigt

publicerat i Allmänt;
Onsdag 20 september 2023
Bl a Allemansrättens dag. 
Så viktigt att vi får ha kvar den rättigheten! 

(null)


(null)
I september börjar höstens färgpalett.  :-)

Regeringens höstbudget innebär bl a att regeringen överger klimatmålen… jag vet inte hur jag ska ta in det i min hjärna och i min själ. Det går inte. Det är så ofattbart oansvarigt…kärlekslöst och idiotiskt… :-(

(null)
Älskade Kärleksört <3

September bjuder fortfarande på sol och värme. Fantastiskt! Tar tacksamt emot :-)
Vi fortsätter "hösta". Utemöbler plockas in. Vårt runda utebord hade blivit så fult så jag "fixade till det"med såpa. Blev stor skillnad. Västerbottensåpa, det använder jag till nästan  all rengöring nu för tiden (har inte testat på fönster). Miljövänligt och effektfullt. Doftar gott och rent. Ja, jag rekommenderar det varmt! :-)

(null)
Höstprakt. :-)

Dagens ord:
"Mörker kan inte driva ut mörker; bara ljus kan göra det.
Hat kan inte driva ut hat; bara kärlek kan göra det."
- Martin Luther King -
Välkända ord som tål att upprepas…

(null)
Den berömda väggen… :-(

Var rädd om Dig! <3

Kärlek
♥️

Taggar: #allemansrättensdag#oansvarig#regering#höstensfägpalett#såpa#kärlek;

Kommentera inlägget här :