Lycka kan vara…

publicerat i Allmänt;
Måndag 15 april 2024

Plötsligt…så finns de där. Där snön precis försvunnit. Först ser man en…sen massor :-)
(null)
I allt det bruna! Blåsippan. <3
(null)
Pånyttfödelse i solens glans.

Som jag längtat! Lycka kan vara upptäckten av vårens första blåsippa! I alla fall för mig :-)
Och så dessa:
(null)
Krokus:-)
(null)

Så fint med färg!! Naturen målar igen! Tack <3
Våra promenader blir allt längre och längre. Jag utmanar mig själv igen. Det gav bra resultat förra vår och sommar. Förhoppningsvis känner jag var gränsen går…

Sänder omtankar till alla som är sjuka eller på annat sätt förhindrade att vara ute och njuta av våren. <3
Gårdagens inlägg blev långt, dagens bli kort. 
Må solens strålar värma Dig! 

Andetag
Dagens meditationsbild och ord:
(null)

♥️

Taggar: #lycka#blåsippa#krokus#naturenmålar#meditationsbild;

Kommentera inlägget här :