Snurrar

publicerat i Allmänt;
Fredag 23 februari 2024

Vi tog en längre promenad idag. Efter regnet och före blåsten. Konstaterade glatt att snötäcket sjunkit ihop ordentligt och att gångvägarna är is-och snöfria. Dock en hel del stora vattenpölar, men det gör inget. Våren är på väg! :-)
Och nu vet vi att vi snart kan åka ut till torpet! 
(null)

Det är storm över Västsverige läser jag. Louis heter den, stormen, och den har verkligen ställt till med mycket elände. Tycker synd om de drabbade. 

(null)
Nu är det fyra som behöver "extra stöd" :-)

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu men jag orkar inte skriva mer.  Risken är att allt blir ett enda virrvarr ;-)
Men en sak är dominerande: oron för barnen i Gaza. Nu riskerar de svält också…det är egentligen för svårt och hemskt att ta in, men jag har inte hjärta att ignorera detta…
Jag ber ibland men undrar om det finns någon barmhärtig Gud som hör? … Vet du?

Tillönskar Dig en riktigt fin helg! <3

Andetag
Dagens meditationsbild och ord:

(null)

♥️

Taggar: #snurrar#oväder#vårpåingång#helg#meditationsbild;

Kommentera inlägget här :