Sista på ett tag…kanske

publicerat i Allmänt;
Söndag 28 januari 2024
(null)
Ja, ibland räcker det kanske med en liten förändring? Ett nytt perspektiv på tillvaron?  :-)

Det har blivit eftermiddag när jag skriver detta. Söndag eftermiddag. Solen har gått ner. Vi har haft gäster på middag. Nu är de alla utom jag och Balder på arenan för hockeymatch. Vi såg naturligtvis också på handbollen. Spännande på slutet. Grattis Sverige till bronset! :-) 
Balder är helt slut efter att ha busat med tre lika busiga killar. :-)

(null)
<3

Det blir nog inte så mycket skrivet på bloggen ett tag framöver. Jag är inte inspirerad eller motiverad. Men då och då så dyker jag upp. Hoppas att Du vill läsa då. :-) Förhoppningsvis är jag gladare och mer positiv snart…har mer ork…

(null)
Sommarminne

Tillönskar Dig en riktigt fin ny vecka! Snart är vi inne i februari! 

Kärlek
♥️





Taggar: #sista#kanske;

Kommentera inlägget här :