Skapar

publicerat i Allmänt;
Torsdag 4 januari 2024

Jag tvekar, men sen skriver jag rätt: 4:a på slutet, inte en 3:a längre. Man vänjer sig ;-)

(null)
De där fantastiska ögonen! Luna är på besök och Balder är "besatt"…

Äldsta sonen med dotter och hund är här. Sååå mysigt. Och när Izabelle är här…då skapar vi. Målar! :-) 
(null)
Izabelles magiska målning med spöken som bara fanns där!!! <3

Dagens tanke
går till alla dem som drabbats av snöoväder i södra delarna av landet och de som drabbats av extremkylan och strömavbrott i nordligaste delen av landet. + alla som drabbats av trafikolyckor. Det är verkligen mycket nu av elände. Är tacksam att jag bor där jag bor just nu. Här är kallt men inte extremt. Och det snöar dygnet runt trots att SMHI påstår att det bara är mulet…

(null)
De nyaste tulpanerna är helt underbara! <3

Hockey på TV. Heja Juniorkronorna! :-)

(null)
Uppfyllt något löfte ännu? ;-)

I år har jag inget behov av att stressa på med att plocka bort julen. Ser på sociala medier att det nästan är en tävling om att vara först med att plocka bort.(?) Ännu känner jag att det är lite mysigt med pyntet när det nu är så mycket snö och kallt ute. Och mörkt.

(null)
En glipa i molntäcket…

Jag säger det igen: god fortsättning på nya året! 
I morgon är det Trettondagsafton. Julen är inte slut riktigt än. 

Kärlek
♥️

Taggar: #skapar#luna#ögon#spöken#gäster#tulpaner#snöoväder#extremkyla;

Kommentera inlägget här :