Tossda?

publicerat i Allmänt;
 Torsdag 7 mars 2024

"Fössta tossdan i Mass" :-)
En riktig vårdag här. Sol,blå himmel och lite värme. Ute i torpet är det "dripp dropp" och fågelsång. :-)
Jag har varit hos frissan. Och det verkar vara dagen då vi blir medlemmar i NATO.  Eller? 

Men framförallt, för min del, så är det Balders födelsedag. <3

(null)
<3 Speciell dag. Speciell hund. Speciell vän. <3

(null)
Älskade torp. Börjar nu vakna efter en lång vinter. :-)

NATO…? Jag jublar inte. Vet för lite. Men oroar mig mer än känner mig trygg. Vad händer nu??? Vad känner Du? 

(null)

Solen skiner väl på Dig också? Hoppas det! Må du ha det gott! <3


Andetag 
Dagens meditationsbild och ord:
(null)

♥️



Taggar: #tossdan#frissan#balders#födelsedag#vårdag#torpet#meditationsbild#medlemsskap;

Kommentera inlägget här :