Solhattens debut

publicerat i Allmänt;
Lördag 4 maj 2024

Fothälsodagen
Star Wars-dagen
Gratis serietidningsdagen
Nakna trädgårdsdagen 
 

(null)
Dags för "solhatt på" :-)

Jag sitter i solen och "svettas in våren" som man ska göra enligt gammal sed. ;-) "Nakna trädgårdsdagen" är alltså ingenting för mig. :-D  Sommarvärme. Idag igen. Imorgon? Nej.  

(null)
Alltså, jag tröttnar inte på att fascineras av naturens skönhet…<3
Pollenrapporten är inte så kul. Blir en jobbig vår och försommar för alla allergiker. Hoppas att det blir lindrigare än vad som förutspås! 

(null)
Nu börjar de blomma, de små skönheterna :-)

Ett komihåg till Dig. Det handlar om Dig och om mig. Det handlar om alla. Ord jag lånar från fantastiska Cecilia Ekhem:
(null)
<3
Andetag 
Dagens meditationsbild och ord:

(null)

♥️

Taggar: #solhatten#sommarvärme#pollen#meditationsbild#ordtilldig;

Kommentera inlägget här :