Vanligheten igen

publicerat i Allmänt;

Måndag 12 augusti
Vaknade för sent för att komma tidigt till jobbet. Men när jag väl var där var det full rulle direkt. Kul!
Kul var det också att träffa de två vännerna, den tvåbenta och den fyrbenta i lokalen bredvid. :)

Jag har länge gått och väntat på något som jag beställt. Något personligt. Idag kontaktade jag personen som skulle skicka. Hon har redan skickat den, för ett bra tag sen...Hon skickar en ny under veckan. Men nog blir man fundersam. Vart tar de där breven och paketen vägen som aldrig kommer fram till mottagaren...? Kära Posten, vad sysslar ni med?

Det märks att semestrarna börjat ta slut. Svårt att hitta p-plats. Mycket trafik och många röster hörs utanför mitt fönster. Den och den grannen är hemma igen.
Skönt! Nu börjar allt bli som vanligt igen :) När man vilat från vanligheten ett tag är det skönt att hamna i den igen. :)

Av de jag hört så verkar alla vara nöjda med den här sommaren. Inte så roligt med översvämningar men i övrigt så...

Nu skiner solen över staden igen :)
Sov gott alla, när det blir så dags :)

Kommentera inlägget här :