Någon tänker på dig

publicerat i Allmänt;

- "Du borde åka in till stan och jobba", sa min hjärna till mig igår. - "Ja visst, vad trevligt", sa min själ. - "Absolut inte", sa min kropp i morse...

Det är något speciellt med dagens datum. 12 juli. Ett par vänner till mig har bröllopsdag. En väns son fyller 2 år. Äldste sonens flickvän fyller år. Och hunden fyller "medelålders", 49 människoår...(man kan ju önska att han förstod detta.. och slutade med "valpfasonerna") ;)
Stort och varmt GRATTIS till alla!!!!!

"När du ser mej
när jag finns i dina ögon
när du ser att jag finns till.
När du hör mej
när jag är i dina tankar
när jag kan vara den jag vill.
Då flyger mitt hjärtas fågel.
Då stiger den upp mot skyn.
Då svävar den över markerna
och högt över skogens bryn.
När du ser mej
när jag är i dina tankar
då stiger mitt hjärtas fågel upp mot skyn."
- Mikael Wiehe (första versen av "Mitt hjärtas fågel")

Du tänker på någon. Någon tänker på dig. :)
Trevlig helg!

Kommentera inlägget här :