Sköna söndag

publicerat i Allmänt;
I morgon fyller äldste sonen år på "riktigt". Men vi firade honom igår. Med fest hemma hos hans familj. Vi var 4 generationer där. Familj, släkt, släkt till släkten och vänner. Härligt!!!
Så kul att se sonens killkompisar igen. De har växt upp till män nu :-) Tidens härliga gång. Visst var tiden när de alla var små en härlig tid men det är minst lika trevligt nu. Nu har några av dem egna små barn. Och mina söners kusiner har små barn. Och nu fick mina söner träffa sin nya lilla kusin, endast 2 månader gammal. Härligt, hjärtligt och roligt! ( Invecklad släkt? Nej då, det är bara såna vi är, en variant av kärnfamilj, med härlig bonus)

Festen fortsatte naturligtvis även sen vi åkt hem. När barn och "gamlingar" sov ;-) Precis som det ska vara ;-)


Mina kära, son och sondotter <3 <3

Denna söndag,
med sol och värme
plockar vi de första
hallonen
från de nya 
hallonbuskarna,
Himmelskt goda är de.
Åh!
Detta är lycka!
❤️

Hoppas att Du har något som ger dig lyckokänslor idag! :-)

Ikväll blir det kräftor...mums :-) 
Till sist vill jag dela med mig av detta så att alla förstår vilken nytta man kan ha av en hund ;-)

Eller hur? ;-)

NAMASTE 
❤️



Kommentera inlägget här :