Allt snurrar

publicerat i Allmänt;
Jag låter nog dum
men 
allt snurrar i mitt rum
Jag pratar inte strunt
för
även när jag blundar
går allt runt
runt
Jag har tappat balansen
men
inte sansen
;-)

Medveten om att jag låter som om jag yrar, men faktum är att idag snurrar min värld väldigt påtagligt. Blir så ibland. Bilresorna har fått sina biverkningar. Stel nacke, spänningsvärk och yrsel.
Så där gick första tillfället på efterlängtade yogakursen till spillo. Suck ...

Ute blåser en mycket kall vind mellan husen och över plogade, ishala gator...
Lite sol, tack!
Javisst, kära Franciskus, är det så, men när inte ens den svagaste solstråle syns till på en halv evighet, då måste man skapa egna solstrålar inomhus. Som denna:

Tulpan heter Laleh på persiska <3
Om du inte såg filmen om sångerskan Laleh så kan jag rekommendera den! SVT play 2.

Hm...nog sant...

Den är tänkvärd! ;-)

Nu snurrar min värld igen och i morgon är månen full igen ;-)

Ta vara på Dig!
Gå/kör försiktigt!
❤️
<3

Kommentera inlägget här :