Solljus och flip-flop

publicerat i Allmänt;


Bara "måste" dela med mig av dessa :-)
Och denna:
Från en sida på Fb som heter Mittpunkt
:-)

Allmän flaggdag idag. Min farbror fyller år ;-) Ja, ja, jag vet, det är kronprinsessans födelsedag...Grattis farbror, grattis Victoria :-)

Undrar om Victoria och Co har dagar när de bara vill strunta i att klippa band, le, vinka, fotograferas? Bara stanna hemma och hasa omkring i mysbrallor och bara vara...
De har de nog! Alla blir ju trötta på sina jobb ibland. Men plikten framför allt :-)

Men lite "sur" blir jag när  fjärde avsnittet av Morden i Midsomer flyttas till nästa vecka för att sessan ska hyllas...;-) Skojar bara...ser ytterst lite på TV under sommaren men tittar kanske ikväll. Ola Salo ska visst vara med <3 

Idag betalar jag "priset" för en aktiv, rolig och intensiv period...ryggvärk...det går över, visst! Men ändå...blir så trött på sjukdomen och av sjukdomen...

Mycket av att ligga och vila blir det. Men då och då sitter jag ute i solen en stund. Vacker och varm dag här idag. Flip-flops på! 
Semesterläsning. Så annorlunda och härlig bok. Om 4 vänninor i 50-årsåldern. När en av dem plötsligt dör visar det sig att hon testamenterat en hel förmögenhet till de tre andra. Men det finns villkor för att de ska få ut sina pengar. Villkoren innebär stora förändringar i deras liv....;-)

Det blir grillat till middag. Äta ute. Bäst att passa på de dagar det är uppehåll ;-)



Solljus och värme, lite bus och många skratt önskar jag Dig ❤️



Kommentera inlägget här :