Tittar ändå ;-)

publicerat i Allmänt;

"Alla" ska ha en adventskalender nu så även jag ;-)

LUCKÖPPNING!

Vi är "back in town". Det känns bra. Solljuset har strömmat in i lägenheten idag, allt lystes upp, minsta dammråtta i dunklaste vrå blev synlig. ;-) Fram med städmaterial! Låter hurtigt värre, men liiite finare blev det...;-)
Orkar inte så mycket ännu. Det som blir gjort får duga :-) Och sen gick solen i moln ;-)

Och nu är det kväll. Tittar ut i mörkret. Så fint med alla stjärnor och ljusstakar som lyser i fönstren. Jag funderar att titta på TV-kalendern. Jag vet att jag är vuxen, på gränsen till "gammal" och inte har småbarn omkring mig, men jag tänker titta ändå :-) Den ska visst vara lite magisk och sånt gillar ju jag...

Och om någon undrar: jo, jag är "hockeyänka" ikväll och hunden ligger i vänteläge vid ytterdörren. Så allt är alltså som det ska vara, en torsdag, 1 december, i nådens år 2016... hi hi...

Frid och allt gott
❤️

Kommentera inlägget här :