A broken hallelujah

publicerat i Allmänt;

Det finns röster, speciella röster, det finns ord som sätts ihop till poesi, det finns starka melodier...och det fanns en man som satte ihop allt detta till något helt eget, helt magiskt...Tack Leonard Cohen för det du skapade under din jjordevandring! <3

Vilken vecka detta blev. Jag tycker att det känns längesen det var tisdag och man fortfarande trodde att Hillery skulle vinna valet...

För mig personligen känns det jobbigast att jag ännu inte fått svar på proverna angående borrelian...Nu får jag vänta till måndag. Och nej, bra mår jag inte.

Här en till som inte gillar att vänta... i hans fall gäller det mat...;-)

Veckan består ju av lördag och söndag också. Hoppas att Du får en fin och bra helg! Efter dina önskemål.

"There is a crack in everything, that's how the light gets in"
❤️

Kommentera inlägget här :