Ett litet inlägg på tisdagskvällen

publicerat i Allmänt;

Att samtala med en vän, det känns gott. Jag "störde" en kär vän i hennes arbete idag. Vi träffas alldeles för sällan så vi har alltid så mycket på lager att prata om. Vi skulle behöva några timmar...eller ett dygn eller så ;-)

Nu är jag hockeyänka igen och hunden har lagt sig i vänteläge vid dörren :-)

Det här är inte "vänteläge vid dörren"...det här är...ja, vad ska man kalla detta? Svartvit och svartvitt??? :-)

Häromdagen hittade jag en liten kul bok som jag glömt bort att jag hade. "Nalle Puhs lilla bok om Feng Shui". Jag gillar ju både Nalle Puh och Feng Shui så för mig är detta den "ultimata mixen" :-))

❤️

Jag börjar få lite mer energi igen känner jag. Det känns också gott. :-)

Var rädd om Dig och de dina.
Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :