Vad man kan göra när...

publicerat i Allmänt;

De kämpade, de krigade, de bjöd upp till dans...men de förlorade i förlängning.

Men TACK Brynäs för en fantastisk säsong och tack för all spänning!!!

Just nu känns det tomt...
Som om luften gick ur...

Sen ska jag i ärlighetens namn säga att jag inte såg mycket av matchen. Jag klarade inte att sitta still. 
Här kommer tips på vad man kan göra istället:
Räfsa gräs
Tvätta fönster
Städa toaletten
Torka golv
Promenera
Rensa ut böcker
Plocka upp skräp
Klia hunden under hakan



Ja, det var vad jag gjorde...;-)
Men jag höll mig hela tiden uppdaterad om läget...;-))


Champagnen som legat på kylning kommer vi att dricka i alla fall. Fira en bra säsong!!!

"Vad ska man göra nu under flera månader?" Undrar maken. "Ja, vad kan man göra när hockeysäsongen är över? Jag vet tusen saker man kan göra." Och det vet maken också, för det var på skoj han sa det ;-)

Just nu känner jag att nu måste värmen komma så att vi kan starta med någon av de där tusen sakerna...:-)

Från den politiska världen måste jag bara dela med mig av denna:
I Krokom, i Jämtland har SD föreslagit att "kommunen bör arbeta för att vid behov utöka spår- och busslinjer inom tunnelbana och busstransporter"...???
Tunnelbana i Krokom???
Ja, jösses emalia!!! :-D

Ibland bara måste man få skratta åt tokeriet. Annars knäcks man ;-)

Trevlig Valborg!
❤️

Kommentera inlägget här :