Anledning att gratulera

publicerat i Allmänt;
6 december

(null)

Dagens änglaord

Min skyddsängel 
Tack för att du alltid är med mig
Tack för att du valde mig
Jag vill be dig
Låt mig få vila under din vinge
Trygg
Tack
<3


Klagomuren är het nu i vårt land. Bojkott, katastrof osv...vadå? "Fel julvärdar och fel bragdmedaljör"...
Jaha...gäsp...suck...känner jag... ;-)

Och livet går vidare ändå...;-)



Det finns ju anledning att gratulera idag!

GRATTIS Finland på 100-åriga självständighetsdagen! 

GRATTIS jultomten på namnsdagen...??? Hurså? ;-) Jo, men "vår" tomte är ju en hybrid. En blandning av gårdstomten och S:t Nicolaus, det givmilda helgonet. Och idag har Nicolaus namnsdag. ;-) Själv är jag inte så förtjust i "Coca-Cola-tomten". Är mer förtjust i den grå gårdstomten :-)

Isen börjar lägga sig på åns vatten. Vintern är definitivt här även om vi inte har någon snö ännu.  (null)

Denna onsdag blev en vilodag för mig. Resan har satt sina spår. Tur att yngste sonen är här och hjälper oss på jobbet. 

Var rädd om Dig i julstressen. Kom ihåg att julen inte sitter i julgardiner eller julstädning...;-)

Ljus och Värme
❤️

Taggar: #klagomuren#gratulera#finland#tomten;

Kommentera inlägget här :