Ännu en Anna-dag

publicerat i Allmänt;
9 december

(null)

Dagens änglaord

"Om det finns något som öppnar själen för änglarnas besök, och stöter undan ondskan, så är det mänsklig kärlek."
N.P. Willis
<3

Sitter framför tv:n. Hockey. Det händer inte så ofta att jag följer en match men idag behöver jag skingra tankarna en stund. Varit på jobbet en sväng. Fick ett sorgligt, mycket sorgligt meddelande. En ung vacker själ har lämnat jordelivet. Mina tankar och böner handlar nu om de anhöriga som är mig kära. 
Ni vet den där känslan av overklighet...och tomrum....
Vila i frid du vackra. <3
(null)

Anna har namnsdag idag. Så grattis till alla Annor och alla varianter av Anna. Jag fick namnet Anna (andra namn) efter min farmor och min mormor. Nu bär även mitt barnbarn namnet Anna. <3

(null)

Hoppas att din dag är en bra dag. 
Andas. 
Kärleksljus
❤️ (null)
Sol över Gavleån idag

Taggar: #anna#sorg#hockey#änglar;

Kommentera inlägget här :