En dröm gick i uppfyllelse

publicerat i Allmänt;
(null)

5 december

Dagens änglaord

(null)

Ur boken "Änglar, änglar, änglar"

Vaknar och minns gårdagen. Den var fantastisk. Känslan sitter kvar. Jag har verkligen en underbar släkt på både min mammas och pappas sida. Så mycket värme, glada skratt, trevliga samtal och väldigt god mat. Och så släktforskningen som upptog en stor del av dagen. Tacksam. Mycket tacksam. Min släkt finns utspridd över vårt land så vi träffas inte så ofta.  Jo, jag har också "spritt ut" mig ;-) 

Nu ska snart en dröm gå i uppfyllelse...

(null)
Och drömmen gick i uppfyllelse. Äntligen kom jag till Sandgrund och Lars Lerins fantastiska konst! Alla som är konstintresserade: åk dit!!!
Och tro det eller ej, Lars Lerin själv var där en stund! 
(null)
Mårbacka

(null)


(null)

Förstår inte hur han lyckas måla dessa mästerverk. Hur gör han? 

Jag är så imponerad! Maken också som inte tidigare ägnat något intresse för Lerins konst. 
(null)


Nu är vi på hemväg. Åker just nu genom ett ganska snörikt Dalarna. 

Är så nöjda med vår korta men innehållsrika resa. Hemma väntar jobb. Det blir bra det också :-)

(null)
Hej då, Sola! Du var riktigt frostig idag. ;-) 

Drygt en timme kvar...

Grattis till Sarah Sjöström för välförtjänst Bragdmedalj!!!

Till Dig:
Kärleksljus
❤️

Taggar: #drömiuppfyllelse#larslerin#sandgrund#frostigsola#hemresa;

Kommentera inlägget här :