Hemma

publicerat i Allmänt;

Det sägs att våren kom till bl a Gotland igår. Det stämmer nog. De här skönheterna fotade jag i Tofta igår:

Här i stan är det snö och verkar mer som vinter än vår. Eller vi kan väl kalla det vårvinter :-)


När vi kom hem sent igår kväll (natt) väntade fina kort och presenter som kommit via posten. 

Det här borde alla med åldersnoja få. Ett first aid kit. ;-)

Vilka fantastiska och kärleksfulla vänner jag har. Tacksam <3


Idag packade jag upp paketet med trumväskan och provade den på trumman. Perfekt! Och så vacker! 

Vackert hantverk från Solkristallen i Visby <3

Inget jobb för min del idag. Ryggvärken tog över...men så är ju mitt liv...


Värken är en sak, den gör mig trött. Men minnena från resan gör mig gott.  :-)

Och världen utanför snurrar vidare med Trump i huvudrollen. 

Yngste sonen är i stan. Hunden har intagit vänteläge och jag...jo, ni vet: hockeyänka ;-) 


Jag tänker njuta av "Mandelmanns gård" på TV4. Må-gott-program! :-)

Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :