Måndag 6 februari

publicerat i Allmänt;

6 februari.Ännu en grå dag vädermässigt. Oj, vad jag längtar efter sol!!! 

6 februari. Samernas nationaldag! Grattis! 


Idag blev det äntligen av att jag skickade in mina svar på Örtkursens teoriprov. Hoppas att jag blir godkänd! :-) 

Jobbat lite hemifrån idag. Och så har vi kommit igång med att tvätta mattor. Mattor från arbetslokaler, torpet och lägenheten...det blir några stycken! Skönt att få det gjort! 

KD-ledaren Ebba var en överraskande bra artist på "Så ska det låta" igår. Nästan fullfjädrad. ;-) Kul att se en politiker i en annan roll! 
Men hon får ändå inte min röst. ;-) Tävla i musik är en sak, politisk ideologi en annan. Men kul var det att se henne bjuda på sig själv! :-) 


6 februari. Nu är det inte bara grått nu är det svart ute. Kvällen är här. Jag önskar Dig en God Natt med sköna drömmar. :-) 

Ljus och Kärlek

❤️

Kommentera inlägget här :