Pratat, burit, pratat...

publicerat i Allmänt;

Äntligen fick vi möjlighet att prata igen, jag och min kära vän. Men denna gång löste vi inte "världsproblemen" som vi annars brukar göra. ;-) Vi bara konstaterade att så här är det. Så här fullständigt galet är det...både där borta och här hemma i vårt land...


Skönt att få prata om eländet i alla fall. Byta tankar. 
Tack min vän, tur jag har dig! <3

Idag har jag burit, pratat, burit, pratat..maken skulle nog säga att jag pratat, pratat, burit, pratat..;-) Vi fortsatte vårt företags lokalflytt från "ovan till nedan". Fy, vad mycket grejer man har...rensa, rensa, rensa...

Och så tog Januari slut. Bye, bye! 


Nu ska "hockeyänkan", (jodå, det är match igen) ta hand om tvätten och sen vila. Yoga i morgon <3


Jag hoppas att Du också har en vän att lösa världsproblemen med ;-) 

Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :