Ömsesidig respekt

publicerat i Allmänt;

"Min" James Bond är död. Alla har vi väl vår "James Bond-favorit". Min är Roger Moore. Denna snygga gentleman. "Helgonet" och "Snobbar som jobbar" men framför allt den humaniärt engagerade ambassadören för UNICEF. R.I.P Roger Moore <3

Jag har inte sett James Bondfilmer på mängder med år. Tappade intresset för dem. Så "tråkig" är jag ;-)


Denna dag, så varm och skön. Tacksam över att jag haft möjlighet att njuta av den. <3
Pratade med mamma igår. I Göteborg har syrenerna slagit ut. Här är det ialla fall knoppar. Vi bor i ett avlångt land. :-)

Här några tankar som jag skrev ner för några dagar sen: 

Det som för mig är en bagatell,
kan för en annan vara väldigt viktigt

Det som jag tycker är självklart,
kan för en annan vara väldigt komplicerat

Det som för mig är helt naturligt,
kan för en annan vara ett mysterium

Och tvärtom...

Respekt!
Ömsesidig respekt <3





De tittar upp lite här och var på gården, de vackra påskliljorna. <3

Tänk att vi redan är framme vid Kr Himmelfärdshelgen. De som kan är lediga. Hur det än är för Dig så hoppas jag att solen skiner och värmer Dig ❤️

Kommentera inlägget här :