Onsdag 12 december

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte säkert varför...men...det fanns en tid när jag tyckte att politik var ganska kul...;-) Det tycker jag inte nu...suck...

En gång i tiden röstade jag på Centern...det gör jag nog aldrig mer...

Tomteverkstaden är igång här. Vill visa några av de julkort jag valt ut och som jag helt bara föll för i butiken. Har andra fina också men dem glömde jag att plåta innan de hamnade i kuverten...

(null)

(null)
Original: Lennart Helje
Säljs till förmån för UNICEF

Det ligger lite snö på tak och gräsmattor här och solen har gjort sina försök att titta fram. 
(null)

Luciavaka? Nja, det var förr det, i den så kallade ungdomen. ;-) Luciamorgon på TV:n? Nja...kanske ;-) 

Var rädd om Dig!
Du, just Du, är värdefull!

Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :