Själens välbehövliga andrum

publicerat i Allmänt;
(null)
I mitt fönster <3

Just nu,
försöker jag smälta intrycken från min fina förmiddag. 
Vädret må vara grått och dimmigt och kyligt men i mitt hjärta är det varmt. 
Att få berätta av sig, även det allra svåraste, för en vän som förstår, det är befriande. Jag andas ut. 
Tacksam över det. 

Nu ska jag ta mig tid att meditera över en vacker tavla som jag beställt. En tavla som talar till mig. En tavla som berättar något för mig. Bara mig. <3

En fin, personlig trumväska till min lilla trumma hade hon med sig också min vän. Tacksam. :-)

Den här förmiddagen fick själen sitt välbehövliga andrum. :-)

Så blev det då fredag igen. Och en ny helg. Andra advent. 
Maken ringde nyss och sa att han var på hemväg men att han skulle göra några "hemliga ärenden" på stan först...
Det är hemligheternas och förväntningarnas tid nu ;-)
(null)

Önskar Dig en fin helg för både kropp och själ. 

Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :