Det vackra vita

publicerat i Allmänt;
Den vackra vita vintern regnar bort...Jag saknar den redan. 

Ska inte bli långvarig här på bloggen idag. Värken sätter stopp för skrivandet. 

När nu det vita försvinner där ute kan jag dock glädja mig åt det vackra vita inomhus. Först blommade de lagom till jul och nu blommar de igen :-)

(null)

(null)

Tacksam. <3

Och när jag nu ändå är inne på det där med vitt. Så gott som varje år tror jag att jag plockat ner och ihop och ställt undan allt julpynt...men lika förunderligt så dyker det allt som oftast upp en till tomte någonstans...i år är det en vit tomte som höll sig kvar...;-) Okey. Han är vit och inte tomteröd, så han är ursäktad ;-)  (null)
Onekligen söt ;-)

Maken får jobba för två idag. Jag orkar ingenting. Urvriden trasa med värk, det är jag det. 
Viloläge! Gud vad jag är trött på det! 

Det brukar sägas att "allting är som det ska vara"...får väl vila i tillit...men det är humhum så svårt ibland...

Namaste
❤️


Taggar: #vitt#regnarbort#vittomte#tillit;

Kommentera inlägget här :