Lisa för själen

publicerat i Allmänt;
(null)
Tyst
Tystnad

Snö
Så mycket att man kan pulsa i den

Torpet
En lisa för själen
(null)

Att det var så här mycket snö var en positiv överraskning. :-) 

(null)
Växthus i vila

Under natten som var sov jag riktigt gott. Det var längesen sist. Så skönt att ha en vän att vända mig till när min egen tillit sviktar. En vän som tar mig in i sina tankar och sänder kraft och kärlek. Tack Sari <3

Omsorg om varandra
Så vi orkar ge till andra
Tillsammans vill vi vandra
<3

Trettondagsafton. Helg. Igen. Förutom att vila började jag igår plocka bort julen. Tacksam över att jag inte har så mycket julpynt framme. ;-) Det minskar år från år. Sån är jag. Man ska göra det man trivs med. Jag hade rena rama tomteboet hemma när sönerna var små. Känner att jag "gjort detta" ;-) 
Allt har sin tid...
(null)
Precis så ;-)

Till sist:
Vila i frid Johannes Brost. 

Och till dig som läser:
Önskar dig en helg som innehåller det du vill att den ska innehålla. Andas! 

Kärleksljus 
❤️

Taggar: #lisaförsjälen#tystnad#snö;

Kommentera inlägget här :