När livet får en extra dimension

publicerat i Allmänt;
När livet får en extra dimension ser jag lite annorlunda på mitt varande här och nu. 
När livet får en extra dimension förklaras och klargörs så mycket.
När livet får en extra dimension känner jag mig tryggare i mig själv. 

Den extra dimensionen har naturligtvis funnits där hela tiden, det är bara det att jag inte öppnat mig för den förrän nu. 

Tacksam <3

Här och Nu skiner solen in genom fönstren. På golvet står ryggsäcken ouppackad. Det är inte bara värken som gör att den ännu inte är "behandlad", det är som att så länge den är så där är en bit av mig kvar där i skogen i Dalarna. ;-) 

Fast Här och Nu tar över allt mer och det är bra det också. :-) Och snart är jag i skogen i Gästrikland och det är absolut inte illa, tvärtom:-) 

Hoppas på att mitt skov blir kortvarigt för jag vill orka sååå mycket. 
(null)
Visst har jag en ovanligt vacker anteckningsbok? <3  Konstnär: Annica Andersson i Avesta. Helhetens konst. 

Jag reagerade starkt när vi i fredags var på väg till kursen och mötte blåljus, en polisbil och en ambulans. Kändes olustigt. Först senare fick jag höra om den hemska olyckan i Torsåker, där en tvååring dog. Nu går mina tankar till alla berörda. Det där ofattbara som händer...må alla få all det stöd de behöver. 

När jag började skriva detta inlägg var det förmiddag. Nu är det eftermiddag och solen har gått i moln. Ryggsäcken är uppackad och ompackad. 

Livsresan fortsätter. Vägen är varken rak eller snitslad. Det är som det ska...

(null)
Jag har stängt dörrar i helgen men öppnat andra...:-) 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #enextradimension#detofattbara#öppnadedörrar#stängdadörrar;

Kommentera inlägget här :