Den magiska skogen

publicerat i Allmänt;
(null)
En glimt från den delen av skogen som jag upplever som magisk... <3 För mig är det en stor ära att få ta del av den. 
(null)
Många vackra hemlighetsfulla stubbar finns det här. :-) Och vilken växtkraft! 
(null)
Skönhet...
(null)

Det var bara små glimtar av den mark jag trampar vördsamt på. Upptäcker ständigt något nytt. Stannar upp och fångar intrycken. Lyssnar. Ser. Finner. 
Tacksam<3

Vad jag menar med magi? Något som inte går att beskriva eller bevisa men ändå Är. Något utöver vårt "tid-och-rum-tänk". När jag inte bara hör utan lyssnar, när jag inte bara tittar utan ser...när jag förnimmer något...känsla...

Flummigt? Nej, en skatt! Tacksam över att ha funnit den. <3

Sjön ligger spegelblank idag. 
(null)

"Kurre" har  bytt om till vinterpälsen. 
(null)


Hoppas att du också har magi i din tillvaro! 

Frid och Fred
❤️

Taggar: #denmagiskaskogen#enskatt;

Kommentera inlägget här :