Hjärtat rymmer en till

publicerat i Allmänt;
Lycka = få ett friskt svar från mammografin. Det är en sån lättnad. <3 Tacksam <3

Sorgligt = att se Notre Dame brinna. Jag har aldrig varit där men känner ändå sorg. En vacker byggnad med så mycket inbyggd historia och konstskatter. Oersättliga historiska värden. Jag är väl medveten om att kyrkor kallas Guds hus eller Guds boning men det är inte betydelsefullt för mig. Tror inte gud känner sig "hemlös" nu...;-) Gud är större än så. Notre Dame ska återuppbyggas men allt kan ju inte ersättas. Notre Dame, Vår Fru, Maria. 
***

Jag skulle aldrig mer ha en valp. Jag skulle aldrig köpa en blandras. Livet ville annorlunda. Jag såg in i Balders ögon och "visste" ...
(null)

(null)

Nu får vi hoppas att gammelhunden accepterar denna lilla varelse. Balder heter han och hur han kommer se ut som vuxen det vet vi inte. Men han kommer till mig för läkning. De djupa såren inom mig läker långsamt och jag behöver hjälp. Maken och jag är överens om att ta emot ännu en fyrfota vän i vårt liv. <3 Våra hjärtan rymmer en till <3

Dagens "påskkort":
(null)
Gästriketuppen :-) 

Det blåser en kall nordlig vind här idag. Solen skiner men svårt att hitta lä. Prognosen framöver ser betydligt behagligare ut! :-) 

Kärleksljus
❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Hejsan!

Så fin han är Eran nya fyrfotade vän Balder ❤️

All lycka till med honom!

Trevlig Påsk 💕

Svar: Tack 😊
Lavendelmamma

Kommentera inlägget här :