Tvärtom

publicerat i Allmänt;
"Pigg och alert" var min önskan för dagen. Det blev tvärtom...
Har startat min egen läkeprocess för kroppen som jag hoppas ska fungera. Jag ger den två veckor. Två veckor som kommer att vara en kamp men jag måste. Håll tummarna för mig, snälla! 

Den själsliga läkeprocessen...jag kan inte påverka den helt själv så...ja, den...nej, jag vet inte...det kanske är försent...eller ett hopplöst fall...

(null)
En titt ut genom ett fönster igår kväll. Augustimåne. Det är något speciellt med den. :-)

Igår startade serien "Det sitter i väggarna" igen. Och vilken start! Så spännande och känslosamt med stationshuset i Hybo, Hälsingland. Väl värt att se! SVTPlay. Ett program som får full poäng! Inte bara av mig :-)

Såg slutet på  säsongens sista "Lotta på Liseberg". Vilket drag! Och jag fick mig dagens garv när Lotta förkunnade att om hon får bestämma blir det en fortsättning nästa år. Och så säger hon rakt in i kameran: "Man ska inte reta upp en 56-årig klimakteriekärring!":-D. Ha ha ha!!! 

Var rädd om Dig! 
Stå på dig! 

Kärleksljus
❤️


Taggar: #tvärtom#läkeprocess#detsitteriväggarna;

Kommentera inlägget här :