Vinter i torpet

publicerat i Allmänt;
(null)
Vinter i torpet

(null)

(null)
Ser du hunden? Han tycker att husse kan snöröja en gång åt honom...;-)

Stormen Jan når tydligen ibland orkanstyrka. Jag hoppas den inte letar sig hit och jag tycker synd om dem som drabbas av den. 

Enligt media är det "troligen" någon form av regering på gång...???!!!

(null)
Solstrålarna skapar glitter i iskristallerna. Vackert. 

Nu sprakar och värmer brasan här i öppna spisen. På något märkligt sätt har det blivit fredag igen. 

Jag fortsätter min utrensning av sånt som ska skänkas och sånt som ska slängas. En del att laga har jag också hittat. 
Såg att Eriks Hjälpen nu har "Wall of Kindness" vid sin butik här i stan. En vägg där man kan skänka och hänga upp jackor så att behövande kan komma och ta en jacka...smart! :-) 

Trevlig Helg!
❤️

Kommentera inlägget här :