Vad Jesus inte visste

publicerat i Allmänt;
(null)

Jag läste att när Trump var osäker om Gud ville att han skulle ställa upp i valet 2011 bad han och ett trettiotal präster i sex timmar om svar. Trump bad i tre timmar. Hm....antingen så hade de väl svårt att höra Guds svar eller så hade Gud svårt att höra dem....sex timmar! :-) Och sen så blev det som det blev...;-) Milda Matilda! Är det så att om man tjatar på Gud tillräckligt länge så får man det svar man vill ha? Eller? 
Jag vet inte...kanske ska fråga Ebba? ;-) 

(null)
Sol och värme och vacker vårbukett i fönstret. <3

En av Tomas Ledins hits ekar i min skalle idag. Den känns plötsligt väldigt aktuell igen...;-) 

Du kan lita på mig
Ja ja ja du kan lita på mig
Du kan lita på mig
Ja ja ja du kan lita på mig
Jag har en öppen famn, en tanke som är fri
Jag vet vad jag gör
Jag är inte bankdirektör
:-)

Jag hoppas att Du liksom jag haft/har möjlighet att vända ansiktet upp mot solen och njuta en stund idag. <3

NAMASTE
❤️

Taggar: #vadjesusintevisste#dukanlitapåmig;

Kommentera inlägget här :