Det föll snö

publicerat i Allmänt;
(null)
Ett skepp som behöver lagas, snö utomhus, en amaryllis på g...:-)

Så började det då snöa. Blöt snö. Snösörja. Men ändå lite smått ljusare med den snö som ligger kvar på mark och tak. 

Zlatan. Det går liksom inte att bara nonchalera honom. Man undrar ju, vad sysslar karln med? För mig får han investera i Bajen hur mycket som helst men jag förstår Malmöfansen...deras besvikelse. Men jag förstår inte de som sysslar med skadegörelse. Vad blir det för bättre av det?

Dock , släpper jag lätt tankarna kring Zlatan. Har gillat honom jättemycket men det liksom räcker nu...

Idag byggs bocken. Gävlebocken alltså. Invigning på söndag. Ja må du leva! <3

Jag vet vad jag gjorde för fyra år sedan. Jag var på bröllop. Äldste sonens bröllop. Och kärleken håller i sig mellan de två. <3

Var rädd om Dig, särskilt ute i trafiken. Det kan vara halt. 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #detföllsnö#gävlebocken#bröllop;

Kommentera inlägget här :