I flygande fläng!

publicerat i Allmänt;
(null)
Full fart i snön! Härligt! Jippi!!! 

Som alltid är det mer snö i torpet än i stan. Dags för snöslungan att jobba. 

(null)
Pavvo var som vanligt lite tveksam till att gå i snön. Äta snö går bra men "hoppa omkring som en tok", det gjorde han inte ens som ung. 

(null)
"Men kom igen nu brorsan! Det här är ju härligt!!!" :-)

Jag har tänkt på hur lätt det måste vara att vara i politisk opposition just nu, när man kan kläcka ur sig vad gnäll som helst utan att riskera att få en motfråga. Typ: "Och vad konkret skulle du/ni göra för att få stopp på det kriminella våldet?" 
Jag väljer att lita på polisen. Det är de som vet vad som måste göras och hur. Polisen säger själva att strängare straff inte avskräcker. Jag tror dem. 

Det är fruktansvärt det som sker...men att använda detta som vapen i kriget om röster...det är oansvarigt tycker jag. Sluta gnäll, kom med lösningar och försök samarbeta. 

(null)
I gamla köket blommar Pelargonerna <3

Igår var jag hos frissan. Jag hade tid 11/11 kl 11.15. Många elvor där! Jag kan inget om nummerologi men lite kul var det. 

Vi skulle inte se på Fotbollsgalan vi. "Nej, nej" ;-) Men det gjorde vi ändå. Och bra var det för hur mysigt är det inte att återuppleva härliga ögonblick från fotbolls-VM i somras! <3

Fullmåne i kväll. 
Hoppas att du kan sova gott! 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #iflygandefläng#snöitorpet#litarpåpolisen#fullmåne;

Kommentera inlägget här :